و خداوند...
قالب وبلاگ

و خداوند...
***شیشه را در برابر سنگ نگه می دارد*** 
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و خداوند... و آدرس irantrack.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

یه منتظر
ساعت20:43---10 اسفند 1390
مازنده به انیم که ارام نگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

12اسفند روز حماسه وسرنوشت ما ایرانیان وعده ما پای صندوق های رای

به روزم خواستی به وب دیگرم سر بزن:



http://danlodzh.blogsky.com//


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:جایزه,اسکار,اصغر,فرهادی,فیلم,جدایی,نادر,سیمین,اسکار, ] [ 17:21 ] [ محمدرضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من محمدرضا 17 سالمه...از علی آباد کتول استان گلستان هستم...خوش اومدین... من تازه این وبلاگ رو زدم... من میخوام حکایت و لطیفه و دانلود نرم افزار و بازی و ... بذارم... شما هم میتونید با پبشنهاددادن به من در وبلاگم کمک کنید... منتظر حرفاتون هستم...
برچسب‌ها وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید